Ayy çok doğru bir konuya parmak basmışsın. Postlarda 72 aylık yazan gördüm aşırı sinir oluyorum. Napalim oturup sizin çocuğunuzun yaşını mi hesaplayalım? Benim bildiğim 1 yaşından sonra yaş olarak söylenir. 1.5 2.5 diye gider. Bu aylık olayı ne alakaysa çözemedim.😂