Kızlar yaa bu içli köfte neden dağılır , 5 yılldır yapıyorum lezzeti tadı harika ama yaparken pişerken dağılıyor . Yani malzemeleri tam eksik değil iyice yoğurmada yapıyorum, işin garip yani annemle yapınca hiç dağılma yok ama kendi evimde yapınca olmuyor şimdi yaptım içini doldurup kapanmıyo çatlıyor sinir oldum