Emirtalha0666666 Merhaba anneler emzirme döneminde boyun tutulmasina ne iyi gelir önerileriniz var mi
NmalkoC Emirtalha0666666 benım cok tutuluyordu emzirirken hep uyuyakalıyordum at kestanesi kremi kullandım hep sürüp sarıyorsun strec ile yakıyor o kısmı genelde cabuk geçiyor du