Merhabalar 🥰 bebişim bugün 1 haftalık oldu. 3 gün önce 2. Topuk kanını verdik ve işitme testi yapıldı, doğumunda yapılması gereken aşıları yapıldı. Aile hekimine gittik aşı takvimini söylediler ve 15. Gününde başlamam için d vit verdiler bundan sonra kontrolleri muayeneleri nedir nasıl yapılır ne zaman gidilir tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz anneler 🥰❣️