Bedriye_ Kızlsr bende de aynı sorun vardı sonra fark ettim ki 2. Ayda yapılan kolundaki aşı yeri ağrıyor calpol verdim bir gece rahatladı sonra.
Bedriye_ Mommymom_ çok mama alıyor bence belki çok yediği için de rahatsız olabilir. Havalar çok sıcak bu aylık bebeklere 200 ml günlük şu verilebilir doktorumun tavsiyesi ile veriyorum.
Mommymom_ 1koalannesi hesaplıyor.com da atak hesaplama var googledan bakabilirsiniz doğduğu tarihi giriyosunuz söylüyor
Mommymom_ Bilgeidil ben aldım uyku oyuncğıda var ağız mendilini temiz olanınıda veriyorum herseyi yaptım gercekten
Mommymom_ annesininkuzusu__ hesaplıyor.com googledan girin atak takibi bulabilirsiniz doğum tarihini girin çıkıyor
Elyamm Mommymom_ bizde öyleydik 1 hafta gerçekten aşırı zorladı şuan 4 ay 20 günlüğüz ve şükür bugün uyudu uyanmıyor aksine 😂 maşallah
SemaOzal Mommymom_ bizim 4.ay atak haftası bugün başlamış hesaplamaya göre ama bence 2 haftadır falan atak geçiriyor olmalıydı 🥺 Bi tane de kızım var 3.5 yaşında eğer tek çocuksa yine şanslısınız siz Bi de iyiyken görün😪😭