Bende roborock s7 sonic var aşırı memnunum gerçi banyoya girmiş sıvı çekmiş resmen iki aydır tamirde yokluğunu çok yaşıyorum halının üstüne gelince mobu kaldırıyor güzel temizliyor süpürüyor yokluğunu da çok yaşıyorum yaa umarım bir an önce gelir Philips konusunda bilgim yok hemen dolmuyordu evi bir kaç süpürmeye boşaltıyordum içini