Teusa Kaç yasa kadar kullanılıyor. Bebeğim 1.5 yaşında ve park beşiğini sevmiyor onu satıp Montessori yatak bakacağım ama odası yok henüz. Bir süre yatak odasına kuracağız, ama nasıl kullanımı bilemedim
Mavininbiri Teusa Ben kullanıyorum çok rahat şu an yatağıma birleştirdim o şekilde kullanıyorum 5,6 yaşına kadar kullanabilir
Ygmrcm Teusa ben kullanıyorum 90.190 ölçüsü şuan 5 yaşında 8. Aydan itibaren yatıyor kardeşi sepet beşikte yatıyordu ona küçük geldiği için yer değişikliği yaptık yeni yoksa daha da yatardı tek kişilik büyük yatak şimdi onda 1 yaşında kardeşi yatıyor rahat kullanırsınız
calikusuu Teusa Bizdeki 80*200 keşke daha geniş alsaydım dediğim oluyor. Yatak yanı korkuluğu ile beraber kullanıyoruz. 9-10 yaşa kadar kullanılır.
Ygmrcm Gammy yok sarmadı zaten ingin ama içiniz rahat etmesi açısından bi battaniye serebilirsiniz bir tarafı duvara dayalı diğer indiği yer açık bizimkinin