Kızlar bebeğim 3 aylık malum havalar çok sıcak kısa kol tek zıbın birde ince müslin örtü örtüyorum üstüne uyurken ama aşırı terliyor kafasını koyduğu yer özellikle sanki su dökmüşüm gibi. Su ihtiyaçları yok biliyorum anne sütünde alıyorlar ama bu durumda susuz kalmaz mı çişi de koyulaştı ve azaldı su versem mi sizce ya da nasıl giydirsem terlememesi için gündüz üstünü de örtmüyorum yine aynı şekilde terliyo