Bebeğim 3 günlükken sarılıktan hastaneye yattık emziriyordum ama uyandıramıyorduk 1 gece kaldık hastanede evdeki süreçtede artık uyandırmaya çalışıyordum tabi memede uyuyordu kızım 24 saat gögsümdeydi doyduğundan emindim ama
3 gün sonra muayeneye gittiğimizde sarılığımız yükselmişti kilomuz düşmüş tekrar yatış verdiklerinde kızdılar bebek aç neden mama vermedin diye ama bana kimse bilgi vermemişti sütüm gögüsümden akıyordu kıyafetime o yüzden hiç mama vermedim tabi baya ağlama krizler yaşadım vicdan azabı çektim bebeğim aç diye
Şuanda 18 günlüğüz mama veriyorum süt sağıyorum meme veriyorum max 2saatte bir emiyoruz zaten acıkınca kendi uyanıyor mama içsin istemiyorum meme reddinden korkuyorum sütüm hala var hissediyorum ama kızım aç kalıcak diye korkuyorum eminolamıyorum nasıl yol izleyebilirim bebeğim aç kalsında istemiyorum onun sağlığı önemli