Perismom Kızlar bebeğim 6 ay 20gunluk acayip Dikis yerlerim agriyor. Bugün özellikle sanki ilk günkü gibi yaşayan var mi? Bu ne zaman geçiyor :((
Duman Benim de bebeğim 5 ay 14 günlük benim de çok agrım oluyor dokununca şişlik geliyor elime birde dokundugumda çok agrı oluyor
BebekYaman Ben de doğum yapalı 3 ay oldu. Bazen sert bişey değince ilk gün ki gibi acı hissediyorum ama herhangi bir şişlik yada ağrı yok. Aşırı bişey hissedersem doktora gideceğim bende. Belki normaldir diye düşünüyorum şu süreçte