EmineGneDemir aaa işte bunu merak ediyordum . Bende oğlumda çok faydasını gördüm . İlaçsız sürekli serum fizyolojik buhar ile iyileşti. Kızım küçük diye emin olamadım , sizde sadece serum fizyolojik ile mi yapmıştınız birde burnuna doğru tutmak yeterli mi