Nur-ber çok şükür aman öyle olsun. Rabbim beterini bir daha tekrarını yaşatmasın. Rabbim kimseyi sinamasin. Bizimkine hafif denildi ama anne yüreği işte bir tarafım ferah bir tarafım diken ustunde. Anjiyo kasıktan oluyor demi sonraki süreciniz nasıldı bebekle ? İyileştikten sonra doktor ilerisini anlattı mi acaba? Tekrarlar mı operasyon geçirir mi bu gibi şeyler. Verilmiş sadakamız varmış arkadaşım ikimizinde ki darlık sağ tarafta sol tarafta olsaydı daha kötüydü buna şükür diyelim doktorla her görüştüğümüz de verilmiş sadakaniz varmış diyor iyi ki solda değil darlık diyor.