4 aylık bebeğimin sadece idrarlı bezinde bugün şöyle pembemsi bir leke gördüm ilk doğduğu günlerde de bir kaç kez olmuştu yeni doğan bebekte olur yeteri kadar beslenemiyo anlamına gelir dediler sütüm azdı o ara sezaryen olduğum için ama şuan beslenmesinde bi sorun yok neden olur tabiki doktora soracağım ama belki başka bunu yaşayan anneler vardır diye sormak