Masal05ozge Ölüyorum ya çok kötüyüm kusma yok öğürüyorum doğru düzgün bişey yiyemiyorun ağzım zehir gibi ya bu 2. Hamileliğim hani 2. Si kolay geçerdi birde bebeğim daha 10 aylık 😓😓😓altını değiştirince deliriyorum öğür öğür☹️☹️☹️☹️☹️
Bssraa2 Masal05ozge prilam kullanıyormusunuz ? Benim bulantılarım 7 ay sürdü ve prilam kurtarıcım olmuştu resmen