
Evet hanımlar, mavişim bugün Yusuf hocada sünnet oldu.
Olduda bitti maşallah 🧿
Çok ama çok tatlı, güler yüzlü ve içten bir doktor. Rüzgar çok sevdi Yusuf hocayı. Aşırı ilgili.
Önce muayene edip, lokal anestezi yaptı. 20 dakika beklerken mama verdim. Oğluş biraz mayıştı. (aç ve uykusuz getir dedi.)
Ameliyat yaparken ister istemez uyandı Rüzgar bey. Tam ağlayacakken “ Arkadaşım Eşek” şarkısını söylemeye başladım. Yusuf hocada bize eşlik etti.
Arkadaşım Eşek ve Bakkal Amca eşliğinde ortalama 7 dakikada işlem bitti. Şahsi numarasını veriyor ve 7/24 istediğin soruyu sorabilirsin dedi.
Hiç düşünmeden tercih edebilirsiniz ☺️