Memede hep uyur .iki gündür meme vermiyorum istiyor meme acı diyorum bişekilde def ediyorum 18 aylık. Ve öğlen uykusu 13.00 dır. Saat 16.00 oldu hala uyumuyor inada mı yapıyor gözünden uyku akıyor .. gece uykularında koltukta öylece uyuyup kalıyor ama öğlen uykuya yatırmak çok zor hele gece uyanışları hiç sormayın suyla da kanmıyor deneyimli olan var mı bana akıl verecek bi Allahın kulu