Ozlemdolugan Fikkkooo canım yeni aldım ünan ve kullanmadım öyle cok azzz bindi suan 480 olmus bende 380 ne mi almıstım
Gizemnaz_ Ozlemdolugan yani siz bunu daha önce uyguna alıp neden 2. El Bir ürünü pahallıya satarsınızki 200 TL ye alınan bi üründü eminim ki aynısı bendede var oyüzden
Ozlemdolugan Gizemnaz_ ürün yeni alındı hanfendi ne 200 ü suan 200 e bez bile alınmıyor ben yeni aldım ve bu fiyata aldım ama hiç kullanamadım suan 470 tl olmus sıfır nerdeyse ürün neden 200 e vereyim
Ozlemdolugan Gizemnaz_ siz ne karısıyorsunuz bakın trendyolda fiyata ne kadar ben yeni aldım ürünü 380 ne mi ne auan 480 tl hiç kullanmadım nerdeyse bende
Ayse_asel hurremsultann merhaba bn afyondayim yurutec satıyor musunuz hala Durumu nedir ve kız bebek için mi acaba
Enfall Bende var hem kız için hem erkek için oluyor sıfırdır hiç kullanmadım yuruteci aldık köye gittik yürüteç evde kaldı .. ve çocuğum orda yürüdü hiç koymadım 😂😂 sıfır orda duruyor almak istersen yaz .