dmllg merhaba atopik dermatit denilen egzama demişti doktorumuz. Doğduktan 15 gün sonra başladı ve bazen çoğalıyor bazen azalıyor bazende hemen kaybolıuor tekrar çıkıyor. Doktorumuz bize mustela stelatopia ve ducray deryanda adında atopik ciltler yani kuru ciltler için nemlendirici krem önerdi. Başka da çözümü yok maalesef çocuğum için çok üzülüyorum 🙁🙁