Sweetmomy0 benim kızımda da vardı hemde çok fazla biz 1,5 aylıkken anladık sancısı oluyordu kusması fazlaydı ve hep bi gegirme halindeydi emdikten sonra özellikle ama sancısı çok kötü ağrı yapar demişti doktor sana tavsiye iyi bir doktora götür kum mu taş mı kristalleşmemi baksın biz ursofalk kullandık 2 ay boyunca tamamen geçti çok şükür geçmiş olsun ama kesinlikle ihmal etme