Zuleyham Kizlar bebegime aksamlari sutu sagip veriyorum çünkü saat 6 dan sonra mememi tutmuyor krize giriyor ve fazla.kaliyor bazen sutum sut saklama posetlerm vs yok sutumu nereye dokebilirim annem sutunu lavaboya falan dokme sütün küser dedi ama sizce
Hazal21 Zuleyham Evet süt küsmeyi bende duydum canım ne kadar doğru bilmiyorum. Cam kavanozda da saklaya bilirsin
Smiley Zuleyham keşke sütünü buzluğa koysan , sonradan süt yetmemeye başlayınca o sütler ilaç oluyor 😊
aselrigel Zuleyham Evet doğru demiş hatta yere damlarsa memeden yine süt kesilirmiş Allah korusun bence süt saklama kabı al çünkü çok değerli bir besin
Bltpnr Merhaba anne sütüne ihtiyacımız var dayımın gelini kalp krizi geçirdi yoğun bakımında 6 aylık ken bebeği almak durumunda kaldılar bebeğimiz küvezde yaşıyor anne olmadığı için sütümüz yok benim de 7 aylık bebeğim var sütümde yetmiyor eğer istanbuldaysanız bize verebilirmisiniz
Morcivert061 Bltpnr Dünde başka bayan yazmıştı bi hasta için ama Van’dayım gönderirken.ç bozulmayacağım bilsem sağıp sağıp gönderirim
Bltpnr Morcivert061 bebek Adana da bende istanbul dan sağıp dondurup otobüs firmalarıyla gönderiyorum teşekkür ederim ilgilendiğiniz için ☺️
Zuleyham Smiley sütümü biberonla buzdolabında sakliyabilirmiyim acaba yoksa illa saklama posetimi almam lazim
Anita aselrigel kızlar inanmayın sütüm heryere damlıyor üstüme başıma heryere dökülüyor elime akıp döküyorum lavaboya bişey olmuyor ama bencede saklayın yani poşetle ama döküncede bişey olmaz
Nekwam Zuleyham lavaboya dökmek hurafe de. Çiçek ya da topraga dökmen onlar icin daha faydali olur. Ki illa sagman gerekmez hepsini biraz sag gerisi dursun. Ilk aylar öyle oluyor canim normal yani
Smiley Zuleyham oda sıcaklığında 3 saat , buz dolabında biberonla 3 gün , buzlukta ise 3 ay saklayabilirsiniz 😊
Babybaby45 Zuleyham ebebek falan yaknnda varsa al derim süt saklama poşetleri var ziyan etme dar zaman gelir lazm olr günah dökülmz ya en kötü internettn sipariş ver artk herşey elimizn altnda bnde bazen sağıyorm ve dediğin bizdede son 1 haftadr başladı gğn içinde gece falanda gayet iyi fakat akşam 6-7 den sonra cocuk sapıtıyor meme vermek istedgmde nasıl ağlamak kendni itmek bn ya sallayıp mayıştryorm uykulu halde alıyor yada sağıp kaşıkla veriyorm ağzna