evva17_ ya sağlıkçı bir anne olarak suyun bir zararı olmadığını, sırf midesini doldurmasın diye vermeyin dediklerini biliyorsunuzdur herhalde bu durumda? Tabii ki verin, su bu zehir değil hele ki bu sıcaklarda ve mama ile… Çocuk sonra dehidrasyon yaşayacak allah korusun şu motomot şeylerden sıyrılın. İki yıl önce su serbestti, iki yıldır amerikan pediatri akademisi vermeyin diyor eee noldu yıllarca verdi insanlar iki senedir mi mucizevi bir şekilde su kötü oldu