Dün kına vardı bantlı ayakkabı gıydım parmak üstü 4 bantlı çaprazlı gelen parmak altına ve topugumun altına jel ped koydum ama 2 saate şişip terleyince serçe parmak özgürlüğünü ilan etmek zorunda kaldı😂 en sevmediğim görüntü ayaklar şişti terledi ve önden fırlamaya calısıyor. Bu işin bir kolayı vs var mı ? Pudra saç spreyi çift taraflı bant deneyen akşama düğün var tek bantlı giyiciem bu sefer ama daha topugu uzu. 😂😂