Simgetuna- inanın çate arıyorum herkese soruyorum çoğu kişi bilmiyorum kütahya da yaşıyorum üç tane doktora götürdüm deri testinden başka bir şey yapmadılar sadece süt ürünlerini keserek zaman kaybettirdiler yumurta bile ye bir şey olmaz falan dendi ben şuan kendim burda okuduklarımla çoğu şeyi kestim çünkü kaka da kan gördükçe moralim bozuluyor kendime gelemiyorum sütümde azaldı baya alerji maması veriyorum çünkü kiloda almıyor çok büyük çıkmaza girdim artık napacağım bilmiyorum sütüm giderse alerji maması bebeğimi besler mi acaba 😔😔😔