Benim bebeğim 9 aylık. 44 günlükken kakasında kan vardı ve başta süt ürünlerini kestik. Bu arada bize de hiç test yapılmadı çünkü küçük olduğu için doğruluk payı çok az dendi. Süt ürünlerini kestiğim halde kanama 10 gün sonra yine oldu, bu sefer 2 hafta süre dana etini kestik yine oldu. Sırayla kuruyemiş, tahin susam ve en son yumurta da yememeye başladım. Bu sürede kızım neredeyse 4 aylık olmuştu. Yumurtadan sonra kanama durdu. Bir süre daha diyete devam ettim. Sonra diyet açılışına başladım. Önce tahin susam denedik sıkıntı olmadı sonra dana eti ve kıruyemiş açabildim. Şu an süt ve yumurtayı açmaya çalışıyorum. Yumurta sarısında da bir sorun yok hem ben hem bebeğim yiyor ama beyazını tükettiğimde ve emzirdiğimde öksürük krizine giriyor. Alerji artık evrildi, kanama olmuyor ama öğürme öksürme oluyor. Süt ürünlerinde de fırınlanmış yiyorum ama direkt yoğurt yediğimde yine öksürüyor. Kızımın aynı zamanda reflüsü de var. Arkadaşım seni çok iyi anlıyorum ben kafayı yemek üzereydim götürmediğin doktor kalmadı ama alışıyorsun, bu uzun bir yol. Sabır gerekiyor ve geçecek. Bebeğimin altını açmaktan korkuyordum kanlı kaka göreceğim diye