anneoldummmx benim kızımda enfeksiyondan kalmıştı 6 ay 24 günlük oldu nin şükür kavuştuk hatta bugün konusu geçti yine ağladım üzülme ağlama geçecek emin ol senden benden daha güzel bakıyorlar aslında sende dinlenmene bak ağlamak fayda etmez dinlen ki geldiğinde çok uykusuz kalacaksın bende çok ağladım hala da aklıma geldikçe ağlarım sabır çek geçecek inan bana bak sütünü sağ çoğalt inşira suresini dinlekalbin ferahlar bebeğin seni hissediyor onu üzme 🙏🏼