BeyzaKeles Kızlar yaşına girdikten sonra gece beslenmesini kesen var mı? Veya gece besleme miktarınız ne kadar?
Kitapkokusu BeyzaKeles 1 yaş bebeğin normalde gece beslenmesine ihtiyacı yoktur. Bu zamanlarda da kesmeniz daha iyi olur zaman geçtikçe iyice alışkanlık halini alıyor daha fazla zorlanma ihtimaliniz var.
Hediyealp BeyzaKeles 1 yaşında gece mama yapmaya kalktım baktım sabaha kadar uyudu bidaha da zaten gece vermedim
BeyzaKeles Kitapkokusu bende daha çok alışmadan bırakmak istiyorum ama acıkır mı diye çıkmıyor aklımdan aslında emmiyor sütün gelmesine vakit kalmıyor gogsumu alıyor geri uykuya dalıyor bende yavas yavas kesmeye başladım her uyandıgında vermiyorum su veya emzik veriyorum
_adaninannesi Haffuse benim ilk kızım gece uyanıp meme diye diretiyordu 1 buçuk yasina kadar gece beslenmesi yaptık siz nasıl kestiniz ağlayınca neyapiyirdunuz