Aynısını bende yaşadım. Sanki çocuğumu beklemediğim gibi yoğun bakım hemşiresi ordaki annelere bakın bol bol emzirin yoksa sizin çocuğunuza boyle olur demesi beni daha çok üzmüştü.Zaten üzülüyorsun birde üstüne dengesiz insanlar çıkıyor evladımı neden aç bırakayım densiz insan. Üzülmeyin inşallah hemen kucağınıza alırsınız. Ben aynı günüm akşamı almıştım. Ama ömrümden ömür gitmişti sizi çok iyi anlıyorum. Benim kızım 10gun de kuvezde kalmıştı öncesinde. Rabbım hiç bir anneye yaşatmasın tez vakitte evladınız kavusun insallah Amin.