Oğlum 5. Ayına girdi idrar yolu enf var maalesef 1-2 haftadır bununla uğraşıyoruz haliyle yemek yemiyor eskisi gibi sürekli su içmek istiyor (zaten enf dolayı doktorum ver dedi) dün kontrole gittik 6.300 gr doktor bebeğin gelişmemiş çok küçük falan dedi bizi sağlık ocağına kilo takibine gönderdi oradakiler de sorun yok normal dedi ama kafam karıştı mama başlamalı mıyım yoksa iyi mi bilmiyorum bir de geceleri sürekli uyanıyor uykusunda mızmızlanıyor ağlıyor acaba diş çıkarma dönemi mi salyası çok eli sürekli ağzında sertçe ısırıyor elini sinirleniyor damakları mı kaşınıyor bilmiyorum bilgisi olan var mı