H12345 Kızzlar karamandayız iş dolayısıyla gelmıslen bı Konya’ya gelelim dedik Kelebekler vadısı falan varmış nasıl acaba gelmeye değer mi (içerisi çok mu sıcak bitkilerden dolayı ) yada nerelere gezelim merkezde yardımcı olur musunuz
Hypatiaaa H12345 aynen içeride nem çok fazla olduğu için biraz bulantıcı gibi gelebilir ama kesinlikle gezmeye değer bence güzel 👍🏻
BeyzaKeles H12345 kelebekler vadisi civarı Ecdat parkı, Japon parkı, Merkeze doğru gelirseniz tabiki mevlana var. Silleye de gidebilirsiniz Meram bağları, Devri âlem, Aklıma bunlar geldi :)
Mervekavves H12345 kelebek vadisi görülmeye değer ama nemli ve çok sıcak o yüzden ince giyinip görmeni tavsiye ederim ☺️
H12345 Mrltz yakın mı bu sayılan yerler bırbırınden bağımsız mı yoksa yanı bırı bır yerde boru 2-3saat uzaklıkta degıldır inşallah Başka yer var mı
Mervekavves Mrltz çok pis orası ve hayvanlar ne yazıkki bakımsız çok kokuyor hayvanlar birbirine dönüyor gidip bakan umursayan yok maalesef bakım sıfır 😔