Glikoz Hello güzel anneler bebişim 4 aylık ev 24 derece banyo yaptırdım şapka takmalı miyim size bu arada saçı yok.
Durusmom23 Glikoz Glikoz ben iki aylıkken falan bıraktım şapka takmayı bence takmayın havalar zaten çok sıcak şuan
Mervetnl Glikoz kız ben martta doğurdum da takmadım banyodan sonra bu sıcakta yapma valla hi pişer çocuğun beyni 😂😂😂
Glikoz Hahaha tamam ev o kadar sıcak değil de 1.katta güneşte almiyo o yüzden sormuştum ☺️ teşekkür ederim 😌🙏
Elifsenayldrm55 Glikoz nisanda doğdu bebeğim bir tek dışarı çıkarken taktım başka hiç takmadım yeni doğduğunda bile iki kat giydirmedim bence çok sıcapa alıştırmayın