Bebeğim 7 buçuk aylık. 4.5 aydan beri başlayıp sürekli artan bi uyku problemi var ilk 4 ay gece okadar uyanmazdı ki ben uyandırırıp emzirirdim. Şimdi ise sanki o günlerin acısı çıkıyor. 9.30 da uyuyup 12 ye kadar 3 kere felan kalkıyor. Tam ben yatağa girip uyuycakken uyanmalar başlıyor. Abartmıyorum sabaha kadar 15 kez kalkıyor. Ve bu atak diş felan değil 2 buçuk aydır her gün böyle. her kalktığında emzirmesem bile ya kucak istiyor ya sallanmak ama bi şekilde destek istiyor. Desteksiz uyumuyor asla ve uykuya dalması da cok geç. gündüz uykusu desen oda yok günde ¾ kez max yarım saat şeklinde. kıyamette kopsa yarım saati geçemiyor. bu kadar güzel uyuyan çocuga bi anda ne oldu anlamıyorum 2 buçuk aydır hayatım kaydı 😓