Merve539s Kızlar bu lansinohun göğüs pompalarında çıkan biberon başlıkları 0-6 ay mı 6+ mı yoksa bilen var mı ?
ruveydaensar Merve539s 0-6 canım. Yine de bi bak. Biberon başlığının iç kısmında S mi yazıyo. Yavaş akış hızı demek. Yenidoğanlara uygun. M orta, F hızlı oluyor
deniz-95 Merve539s lansinoh da ay ayarı yok. Yavaş akış orta akış ve hızlı akış var. Ben 3-4 aylıktan beri m yani orta akış kullanıyorum kızım 20 aylık.