Merhaba ,
Kızım 5 aylık 1-2 haftadır ıkınıyordu kaka yaptığını düsünüp bezini açtığımda çiş yaptığını gördüm hep.Sonrasında idrarıda kokunca dun kontrolde soyledim.İdrar testi yapildi ve bugun sonuclar cikti , hafta sonu oldugundan dolayi doktorumuza Pazartesi gidecegiz.
Sonuclara gore idrar yolu enfeksiyonu.Daha önce yasayan var mi ?
Tedavide nasil bir yol izlendi ?