Ilkheycan23 Hanımlar yenıdogan bebegın ize kullandığınız ve memnun kaldığınız probiyotik hangısı acaba… Hem ishal ıcın hem gaz ıcın fayda gordugunuz var mı
Yesodiyorlar Bifidrop ben çok memnun kaldım ben 2 aylıkken başladım ihtiyaç duymadım ama çok iyi düzenliyor gerçekten.
Ilkheycan23 Yesodiyorlar o kadar cok marka var ki hıc tecrube olmayınca da en dogru olanı bulmak cok zor oluyor ama soyledıgıniz urunu hıc duymamıştım
Yesodiyorlar Ilkheycan23 bende daha önce hiç duymamıştım kullandım çok memnun kaldım. Gaz içinde nurse harveys kullanıyordum şurubu çok iyi. Birde relaktaz kullandım kolay gaz çıkarması için hepsinden çok memnun kaldım
Ilkheycan23 Laktoz ıcın dogdugun dan bu yana laktazm damla kullanıyorum acaba o da mı probiyotik cunku ıslevı biogaia ile aynı???
Eskiz25 Ilkheycan23 maflor çok iyi bize doktorumuz sağlık bakanlığı onaylı olan tek probiyotik maflor demişti diğerleri ne onaylı diye soracak olursanız tarım bakanlığı onaylıymış araştırabilirsiniz
YoncaGulce Kaleidon ilk başta işe yaramıyor sandım ama devam edince kullanmaya çok rahatlattı kızımıbi 15 gün dayanmak gerekiyor gaz damlası da sab simplex
Birminikaslan Ilkheycan23 maflor kesinlikle oğlum 3 aylık olana kadar düzenli kullandık gaz damlasında birlikte
Bensuuu1 Birminikaslan merhaba tatil için ishal olmaması için probiyotik kullanın diyorlar buda onda etkili mi acaba 15 aylık bebeğim
Birminikaslan Bensuuu1 merhabalar canım etkilidir yani biz çok memnunum hatta arada bir kabız gibi olduğu zamanda hemen veriyorum bir iki gün geçiyor
nernec Ilkheycan23 maflor hem amacıda kolik ve yeni doğan diye yazıyor ben kullandım düzenli kakasını yapıyor artık
Besosi-36 Ilkheycan23 benim bebegim kolik ve aylarca cok sanci cektik sonunda sab sipmlex damlasi cocugumu rahatlatti tabiki her bebek ayri bunyeye sahiptir ama denemenizde fayda var