Kızlar merhaba . 11 günlük bebeğim var doğduğunda mamaya başlamak durumunda kaldık birkaç gün sonra emmeye başladı ama pek istekli değil yani emiyor okey tek göğüs canı istediğinde ne kadar isterse o kadar emiyor mama mecbur verdik sarılık oldu 1 gece hastane de yattık ışık tedavisi yapıldı felan yani hem mama hem meme olarak gittik öyle de devam ediyoruz neyse asıl sorun çok sık acıkıyor saat başı bile mama istiyor ağlıyor hatta doktorumuz 30cc yetmiyor dediğimde 45cc verebilirsin demişti öyle yapıyorum hatta kimi zaman emiyor yetmiyor mama içiyor bi süre sonra tekrar emiyor .. birde küçük doğdu kızım böyle bir performans beklemiyordum hiç açıkçası sizin bebeler nasıl beslenme konusunda 🥰