Fatmatpz 53 kilo ile hamile kaldım 76 kilo ile doğuma girdim doğum yapalı 24 gün oldu 8 kilo gitti sadece şuan 68 kiloyum sizin ne kadar sürede tamamı gitti ?
Hellloooo Fatmatpz valla doğum yapalı 11 ay oluyor 49la kalıp 62yle doğurdum daha bu ay 57 ye düşebildim anca anca gidiyor benim daha 7 kilo fazlam var
Ozlem2904 Fatmatpz 64le hamile kaldım 78.5la doğum yaptım ilk b sene 62 63 arasında kaldım. Oğlum çok hareketli ve geçtiğimiz ramazan ayının etkiside olmuştur tabu 58kg yim şimdi oğlum 18aylik
Asyaveannesi04 Fatmatpz 53 ile hamile kalıp 75 ile gittim ilk 6 ay veremedim sonrasında sağlıklı beslenerek hepsini verdim 52 kiloyum şuan aynı zamanda aletli pilates yapıyorum
Ozdmr06 Fatmatpz pandemide doğum yaptım annem kayınvalidem kardeşlerim hep beraberdik evde stresten sürekli dönüp iş güçten
Nurseoz_55 Fatmatpz 76yla hamile kaldım 84le doğuma gittim 1 hafta sonra 76ydım yarın tam 7 aylık olacak bebeğim hala 76yım
Ecevren 52 ile hamile kaldım 62 de dogurdum, dogumdan 1 hafta sonra direkt 52 ye geri düştüm, suan hala 52 yim