Elifdag10 Geçmiş olsun 🙏🏻 bizimde var ben negatif esim pozotif oglumda pozitif oldu ilk iki gun birsey yoktu doktorumuz kontrole cagirdi uyusmazlik oldugu icin orda ogrendik 13 olduğunu sinirda dedi saat başı emzir 3 gün sonra gel dedi 9 a düşmüştü gittigimizde bol bol emzirmeye devam dedi yavas yavas düştü ama yüzünde ve gözlerinde 2 buçuk aylik olunca gitti sariligi sizin bebeginizde bi an once sağlığına kavusur inşallah 🤲🏻❤