Kbbbb ben de sağlık bakanlığına bağlı hastanede çalışıyorum . Biz maaşı çalışmadan aldığımız için haziran maaşını zaten almış olmanız lazım. Bugün yatacak olan temmuz maaşı, o da ücretsiz izne ayrıldığınız için yatmaz diye düşünüyorum. Bende öyle olmuştu yani ayın 15 inde ücretsiz izne ayrıldım ve maaş yatmadı. Yine de yanlış yönlendirmeyeyim, kesin bilen birisi varsa daha iyi yardımcı olur. Hesabınızda maaş yatmış mı peki ?