Kızlar ben bi uygulama üzerinden satış yapıyorum ocak ayında bir elbise sattım kargoya verdim 1 haftadır kargom karşı tarafa ulaşmamış meğersem kaybetmişler elbiseyi bende tazmin süreci başlattım Şubat ayında onaylandı ve daha 2 gün önce evraklar geldi imzaladım. Başına böyle birşey gelen var mı? Varsa evrakları imzalayıp paranızı ne zaman aldınız?