Bana bu konuda yardımcı olabilecek varmı? İlk gün 2 kez lazımlığına çişini yaptı.2 kez altına kaçırdı. Islanmış diye şaşkın şaşkın geldi yanıma 2. Gün 1 kez lazımlığına yaptı. Dün akşam altına kaçırdı ıslandı diye ağladı baya. İlk defa ağladı çok şaşırdım. Bugünde sabahtan beri çişini yapmıyor kaç defa oturtturdum. Ve gitmemek için inat ediyor. Öğle uykusuna gecicek şimdi alezimiz henüz gelmediği için öğlen mecbur takıyorum bez. Ona yapar şimdi. Bez taktığım zamanlar o kadar çok çiş yapıyordu ki bezi bıraktık bırakalı çok yapmıyor o rahatlığın olmadığının farkında ve çişini tuttuğunu düşünüyorum napıcam ben ya 😨