Mehtap91 Kızlar çok fenayım cok görüyorum normal mi bu şekilde olması. Doğumdan sonra 7.ayimda oldum bu arada sezeryan dogum yaptim.
Yenievliiiiii Bende yedi aydan sonra oldum.normal dogum yaptm.aşırı kanama oluyodu. Ama çok şükür ki bekarlıktaki gibi hiç Bi ağrım olmuyodu. Vee sadece 3 gün sürüyor.