Merhaba arkadaşlar, bebeğim 3 aylık. İlk doğduğunda biogaia kullandık gazlı bir bebek değil ama bazen oluyor ve sağlık ocağında verdikleri monovit d vitamini damlasını kimse önermiyor. Bende forbiome probiyotik damlayı keşfettim, henüz almadım. Sade olanı birfe d vitaminli olanı var sizce hangisinin kullanmalıyım kullanan varmı ?