Arkadaşlar tuvalet eğitimine başlayalı 1,5 ay oldu çişi öğrendi tamam ama kakasını hala yapmıyor tuvalete. İlk başlarda tuvalete yapınca korkuyordu ama bir şekilde alıştırdım şimdi korkmuyor. Ama yine de altına yapmayı tercih ediyor. Her yolu denedim inanın. Küçük Ödül koydum minik napoliten çikolata gibi topitop gibi. Ya da suyla oynama, sarılma gibi. Olmadı. Cezayı da denedim. Çizgi filim saatini komple kaldırdım. Bana söyleyip tuvalete yaparsan yeniden izleyebilirsin dedim ama umursamıyor. Yaptıktan sonra pişmanlık duygusu var kendi de tiksiniyor üzülüyor ama yine de hep altına. Beze de geri dönmüyor 2,5 yaşında. Ne yapacağım nolur yardım edin. Artık bağırmaya başladım çünkü çok bunaldım. Gelmek istediğim son raddeydi bu.