Mmbd şimdi orda nasıldır bilmiyoru m ama benimde oğlum doğduğundan beri zayıf kg alamayan bi çocuk. Eczacımız burda tanıdık o bana şey demişti mamalar içerik olarak hemen hemen hepsi aynı firmaları da aynı fakat işte reklam ambalaj farkı derken fiyatları değişiyor. Yüksek fiyatları olan mamalar iyidir çocuğuma yarar diye düşünmeyin demişti. Nestlenin mamasını deniyebilirsiniz diğer söyledikleriniz türkiyede ben duymadım çünkü