Kubra-67 bende bir kolık annesıyım ve ilk anne olma deneyimim 😊 çok aşırı zorlandık bızde bebişim suan 2 ay 15 günlük yavaş yavaş atlatıyoruz gıbı çok şükür bizim çok sonradan bulduğumuz bir yöntemı soylıyım mutlaka yap aşırı işe yarıyo kovaya sıcak su koy Bebişi içine bırak ve bekle hem bebiş çok sakınleşiyo ağlamıyo kendını sıkmıyo rahatlıyo suyu soğuyunca bıraz sıcak su ekle uzmanların dedıgıne göre istedi kadar kalabılır 😍hep duyuyordum bu kova işlemini ama o kadar krızli günler de de hiç aklıma gelip yapmamıştım keşke yapsaymışım som zamanlarda yaptım bende çok kızdım kendime önceden yapmalıymışım bunu neyse kovadan çıkardıktan sonra sakin oluyorlar sende o sıra zeytın yağla yada bebek yağıyla karnına güzelce masaj yap ve ayaklarını karnına doğru it sonrada gelsin pırt pırtlar 😅😅