Y-1A Emziren anneler lazer epilasyon yaptırdınız mı yaptırdıysanız bebeğiniz kaç aylıktı zarar gördünüz mü
ruveydatas Y-1A benim ikinci seansım oğlum bir yaşına basmak üzere aşırı emmiyor artık ilk seansa göre güzel dökülme oldu . Zararından ziyade hormonlar dengesiz olduğu için hemen doğum sonrası önerilmiyor boşa kürek çekmemek adına yani dökülme olmazsa diye .