Deletedmom_62 Bebekler yürümeye alısirken çok düşüyor diyorlar . Kızım 10 ay 22 günlük az önce düştü çok ağladı titreye titreye 😔 canımdan can gitti nasıl alisicaz bu düşmelere ya🥲
Momyofthesun Deletedmom_62 nerdeyse 10 aylık olacak her yere tutunup yürüyor ve arada düşüyor kafa arkasına 😔 bir şey olacak mı diye düşünmekten çok yoruldum artık dibinden ayrılmıyorum ama günde en az 2 kez ben yokken düşüyor o şekilde bir de bu aralar ellerini bırakıp ayakta durmaya çalışıyor sanıırm onun da etkisi var
Minikece2020 @Deletedmom_62 çok tepki vermeyerek. Çok tepki verdiğinizde alışkanlık yapıyorlar her düştüğünde yada en ufak bir şeyde ortalığı ayağa kaldırıyorlar size tavsiyem abartılı tepki vermeyin.
Deletedmom_62 Minikece2020 aslında tepki vermiyorum birsey tok tık oldu falan böyle oyun yaparak susturmaya çalışıyorum ama sonuçta canı acyo ve agliyo🥲