Kızlar dün komşuma oturmaya gitmiştim oğlu hastaydı kakak yapamamış bide ateşi vardı kakak yapamıyor diye osmolak vermiş ateşi var diye bebe aspirini verdi ateşi düşmedi ( bundan bi kaç ay önce ateş komasına girmiş) ateşi düşmedi diye tekrar calpol verdi sonra çocuk komaya girdi acile götürdüler hemen orda ilk müdahaleyi yaptılar 2 kere kalbi durmuş tekrar çalıştırmışlar şimdi iyiymiş çocuk sorum şu acaba bu ilaçlar mı ağır geldi ki?