Bizde 13 günlük olduk benim bebegimde sürekli emmek istiyo günde 7 kere falan bez degistryrm ama doymasa mamayı yarım birakiyo yine beni emmek istiyo sutumde çok değil doymadigindab yaptığınızda dusunuyrm goguslerin doluyken en fazla 60 CC cikiyo aslında ona yetecek düzeyde ama doymuyomu beni mi istiyo anlayamyrm ama sürekli memede olması çok yorucu okuyo uykuya dalınca birakyrn hemen uyaniyo meme ariyo tecrübeli annelerden fikir alabilrmym yardımcı olursanız sevinirim