SevilC 1 yaşında oğlum var hep bizimle yatiyor odasını ayırmak istiyorum kac defa denedik uyuyunca yatağına koyuyorum gece kalkinca oyun oynuyor bizimle yatarsa uykusuna devam ediyor sizler nasıl yaptınız fikirlerinize ihtiyacımız var